Τρίτη 10 Ιανουαρίου 2017

ΠΕΡΙΠΟΊΗΣΗ ΣΠΑ ΣΤΟ ΣΠΊΤΙ ΣΟΥ ΜΕ BODY TOUCH


Το πρωί σου μίλησα για την εταιρία flax, πως ξεκίνησε, τα προϊόντα της αλλά και πως την γνώρισα εγώ.  Τα προϊόντα της σειράς Body Touch έχουν μπει για τα καλά στην καθημερινοτητα μου και είναι αγαπημένη συνήθεια καθώς δίνουν στο σώμα μου την ενυδάτωση και την καθαριότητα που απαιτείται! Βγαίνουν σε 6 αρώματα  Βody Touch (Lemon pie, Choco caramel,Peach vanilla,Ice musk,Greek summer,Delicious apple).


Τα αρώματα που έχω δοκιμάσει εγώ μέχρι στιγμής είναι: 



Κάθε φορά που γυρίζω από την δουλειά μετά από μια πολύ δύσκολη μέρα,  κουρασμένη, το άρωμα του μήλου που έχει το Body Touch – Foam Bath and body lotion –Delicious Apple είναι αυτό ακριβώς που χρειάζομαι.  

Το φρουτώδες αφρόλουτρο με πράσινο χρώμα και πλούσια υφή τζελ χαρίζει μία αίσθηση απαλότητας και ενυδατώνει αρκετά καλά το δέρμα μου. με ελάχιστη ποσότητα κάνει πλούσιο αφρό και έτσι χαλαρώνει το σώμα και καταπραΰνει άμεσα τους πόνους από τους μυς. Τέλος αναζωογονεί και ενυδατώνει την επιδερμίδα μου χαρίζοντας  αίσθηση καθαριότητας ,απαλότητας και φρεσκάδας που διαρκεί!!

Με συνδυασμό την body lotion δίνω στην επιδερμίδα μου την ενυδάτωση που απαιτείται, αρωματίζω ευχάριστα το δέρμα μου και κρατάω το άρωμα του μήλου για πολλές περισσότερες ώρες. Λίγα λεπτά μετά το μπάνιο και με απαλές κινήσεις η body lotion –Delicious Apple χαρίζει στο σώμα μου την απαλότητα του μαζί με την θρέψη που χρειάζεται, χάρη στη σύνθεση και θρεπτικά συστατικά της, αφού μεταξύ άλλων περιέχει γλυκερίνη, τη βιταμίνη Ε και την  πανθενόλη.





κάθε Σαββατοκύριακο που δεν δουλεύω και είναι αφιερωμένο στην περιποίηση του προσώπου και του δέρματος μου, έχει την τιμητική του το Body Touch -FOAM BATH -ICE MUSK .

 Αφού κάνω την απολέπιση προσώπου μου και φορώντας την μάσκα μου, η μπανιέρα παίρνει σειρά αφού με περιμένει γεμάτη με νερό και πλούσιο αφρό χάρης στο αφρόλουτρο ice musk. Το πλούσιο άρωμα που έχει μου δίνει την αίσθηση ηρεμίας και χαλαρώνει το σώμα μου τόσο που κλείνω τα μάτια μου και αφήνομαι στην απόλυτη ηρεμία και  για να πάρει το σώμα μου όσα ζητά, ενέργεια για να αντέξει την εβδομάδα που έρχεται, την ενυδάτωση, την απαλότητα και την καθαριότητα που θέλει.

στο τέλος κάθε τέτοιας ιεροτελεστίας με επαναφέρει η body lotion ice musk που με λίγη ποσότητα και ελαφρύ μασάζ δίνει ενυδάτωση στο σώμα μου αφήνοντας το φρέσκο, λείο και ελαστικό, μαλακώνει τις ξηρές περιοχές (αγκώνες και γόνατα) και αφήνει το άρωμα φρεσκάδας όλη μέρα.





η μέρα μου από τότε που γνώρισα τα προιόντα body lotion ξεκινά με έντονο άρωμα βανίλια. το αφρόλουτρο body touch - καθαρίζει σε βάθος και αναζωγωνεί  το δέρμα μου. Δίνει ενυδάτωση και απαλώτητα στιο σώμα μου χάρης στα συστατρικά που περιέχει. Συμβάλλει στο να διατηρείται η επιδερμίδα απαλή και ελαστική. 

Με την βοήθεια της Body Lotion έχω την πλήρη ενηδάτωση της επιδερμίδας μου, ειδικά τώρα το χειμώνα που με το κρύο το δέρμα μου ταλαιπωρείται, και κρατάω για πολύ περισσότερο το έντονο άρωμα του ροδακινου και της βανίλιας! Η απαλή κρέμα που έχει μαζί με την γλυκερίνη,  την βιταμίνη Ε και την πανθενόλη προσφέρουν ενισχυμένη ενηδάτωση και ελαστικότηταστην επιδερμίδα.






Να σου θυμίσω πως η flax ειναι ελληνική εταιρία και μαζί με τα προϊόντα της  είναι στην ελληνική αγορά εδώ και 50 χρόνια και μπορείς να τα βρεις στα σούπερ μάρκετ αλλά και σε καταστήματα καλλυντικών.


Υ.Γ. Μείνε εδώ γιατί ακολουθεί άρθρο με το πιο είναι το σωστό σφουγγάρι που θα πρέπει να έχουμε στο μπανιο μας τους λόγους και μια σούπερ έκπληξη με πολλούς τυχερούς!! Stay tuned....

58 σχόλια:

elissavet_pit είπε...

Ομορφα προιοντα φαινονται! Θα ηθελα πολυ να τα δοκιμασω! Πολυ ωραιο αρθρο!

Unknown είπε...

ΤΑ ΛΑΤΡΕΥΩ..ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΑΡΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΩΡΑΙΑ ΥΦΗ..ΤΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩ ΠΟΛΥ..ΦΟΒΕΡΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ..ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ

Unknown είπε...

Φανταστικό το δωράκι σας !!!! Ευχαριστούμε πολύ πολύ πολύ !!!

Κατερινα Μαρία μπατη είπε...

Σας ευχαριστούμε για το ωραίο δωρο
Αν κερδίσω θα ήθελα το ice musk

Σταυρουλα είπε...

Γεμισε το ιντερνετ ευωδιες!!!
Fb Loula Kougiou

Ηρώ Παπαδιώτη είπε...

μοναδική ποιότητα δεν έχω λόγια.Ευχαριστούμε για την ευκαιρία

Unknown είπε...

ΜΕ ΘΕΤΙΚΗ ΣΚΕΨΗ Κ ΜΠΟΛΙΚΗ ΝΕΡΑΙΔΟΣΚΟΝΗΗ ΟΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΝ 💘💫🍀💘💫🍀💘💫🍀💘💫🍀💘💫🍀💘💫🍀💘💫

Unknown είπε...

ΜΕ ΘΕΤΙΚΗ ΣΚΕΨΗ Κ ΜΠΟΛΙΚΗ ΝΕΡΑΙΔΟΣΚΟΝΗΗ ΟΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΝ 💘💫🍀💘💫🍀💘💫🍀💘💫🍀💘💫🍀💘💫🍀💘💫

George mixailidis είπε...

ωραια αρωματα εχουν.η γυναικα τα χρησιμοποιει πολυ.ευχαριστουμε

magdalene volonaki είπε...

Ευχαριστουμε πολυ για το υπεροχο δωρο!!!Καλη επιτυχια σε ολους!!! 🌺☺️

deppy είπε...

Φαινονται εξαιρετικα! Θελω πολυ να τα δοκιμασω!
fb name: Despoina Sideri

Unknown είπε...

Τα έχω μυρίσει στα Hondos Center και μυρίζουν υπέροχα αλλά δεν έχω μπει στη διαδικασία να αγοράσω ακόμα.

Martha Vlachogianni είπε...

Θα ήθελα πολύ να κερδίσω αυτό το καταπληκτικό δώρο που μας χαρίζετε. Σας ευχαριστούμε πολύ, σας εύχομαι πάντα επιτυχίες... <3

elenip είπε...

Υπέροχα προϊόντα που θα ήθελα να δοκιμάσω!!!

Natasha K είπε...

Ωραία αρώματα!

ανθή παπαδοπούλου είπε...

Υπέροχα δώρα!!!!!Ευχαριστούμε

Olga Theodoridou είπε...

Υπέροχα ποιοτικά προϊόντα!

eirhnhster είπε...

ευχαριστουμε πολυ !!!

Unknown είπε...

ευχαριστουμε

Δήμητρα Γιώτη είπε...

Υπέροχα... Ευχαριστούμε πολύ.

chrisfitness είπε...

Μεθυστικά αρώματα... !!!!!

ΟΛΓΑ είπε...

ευχαριστούμε πολύ

Unknown είπε...

πραγματικα υπεροχο δωρο θελω πολυ να κερδισω μακαρι να φανω τυχεη σας ευχομαι τα καλυτερα καλες πωλησεις !!!!

Fani Athanasopoulou είπε...

Θα ήθελα να τα δοκιμασω. Καλη τυχη σε ολους.

Olga Ristani είπε...

σαββατο ειναι η μερα σπα???wiki!

Lila είπε...

Προτιμώ το σετ Ice Musk, ευχαριστούμε πολύ! Καλή μας επιτυχία!!!!

Lemon Lemon είπε...

Ονειρεμένο δώρο !!!Μακάρι να είμαι η τυχερή!!!!

Unknown είπε...

Σας ευχαριστούμε παρα Πολυ!!

Χρύσα Ιγδίσογλου είπε...

Υπέροχα προϊόντα που θα ήθελα να δοκιμάσω!ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕΕΕΕΕΕ

Ανώνυμος είπε...

Υπέροχο δώρο!!!Ευχαριστούμε πολύ!!Θα ήθελα το musk set!! Facebook:Tania Karamani.Instagram:tania_karamani

Unknown είπε...

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΥΠΕΡΟΧΟ ΔΙΑΓΩΝΙΑΣΜΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ ΔΩΡΟ ΠΟΥ ΜΑΣ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΕ

Unknown είπε...

Και τα 2 αφρόλουτρα είναι πολύ ωραία !! Θα ήθελα πολύ το ICE MUSK!!

Unknown είπε...

Ice musk! Υπέροχο! Ευχαριστούμε πολύ για το δώρο!

Unknown είπε...

Φαίνονται ποιοτικά και με ωραία αρώματα προϊόντα! Θα ήθελα να τα δοκιμάσω!

patz είπε...

💋🎆💋🎆💋🎆💋🎆💋🎆💋🎆💋🎆💋🎆💋🎆💋🎆💋🎆💋🎆💋🎆💋🎆💋🎆💋🎆💋🎆💋🎆Θα ήθελα πολύ να κερδίσω αυτό το καταπληκτικό δώρο που μας χαρίζετε.To ICE MUSK.. Σας ευχαριστούμε πολύ, σας εύχομαι πάντα επιτυχίες... 💋🎆💋🎆💋🎆💋🎆💋🎆💋🎆💋🎆💋🎆💋🎆💋🎆💋🎆💋🎆💋🎆💋🎆💋🎆💋🎆💋🎆💋🎆

Unknown είπε...

Πολυ ομορφα προιοντα,μακάρι να είμαι η τυχερή...Ευχαριστούμε!!

m_chanioti είπε...

Ευχαριστούμε πολύ!(fb: Maria Chanioti, instagram: mchanioti)

Unknown είπε...

Ευχαριστούμε πάρα πολύ για τον υπέροχο διαγωνισμό!!!!

Unknown είπε...

Ice musk,Θελω πολυ να το δοκιμασω

Evangelia Kollia είπε...

Θα ήθελα πολύ να δοκιμάσω τα ice mask!!
Facebook: Evangelia Kollia
email: kolliaeuag@yahoo.gr
Instagram: kolliaevangelia

Unknown είπε...

Ευχαριστούμε!!!!

Ερασμία Φερεντούρου είπε...

πωπω ζηλεψα θα θελα και εγω να τα δοκιμασω😍

Ανώνυμος είπε...

Μας φτιάχνετε την ψυχολογία με τα απίθανα αρώματα κ την υψηλή ποιότητα των καλλιντκών!!!Εύχομαι μόνο επιτυχίες!!! <3 +++++++++++++

Unknown είπε...

super

ερμιονη τσαπακιδου είπε...

ευχαριστουμε!

Βάγια Τσακνάκη είπε...

ΥΠΕΡΟΧΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ !ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΤΑ ΔΟΚΙΜΑΣΩ !fb Vagia Tsaknaki instagram bagia9837

Κατερίνα Κατερινάκι είπε...

Ice musk!!Υπέροχο δώρο!!Σας ευχαριστούμε πολύ!! Κατερίνα Μωραϊτη στο facebook Instagram: katerinakiangel Blog:katerina moraiti

olgaef είπε...

eyxaristoyme poly...

Unknown είπε...

Ευχαριστούμε πολύ!! Είναι όλα υπέροχα!!μακάρι να είμαι τυχερή!!❤❤

despina είπε...

Ευχαριστουμε το ice musk
Fb Despina Chalkidou
Instagram desp_cha

ΜΙΛΕΝΑ ΤΣΑΜΟΥΡΛΙΔΟΥ είπε...

Θέλω πολύ να τα δοκιμάσω!!!!

εφη καραγρηγοριου είπε...

τελεια δωρα!!! apple

Unknown είπε...

Υπέροχα προϊόντα!!!

Ανώνυμος είπε...

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΎΜΕ ΠΟΛΎ ΥΠΕΡΟΧΟ ΤΟ ΔΩΡΟ ΣΑΣ!!!!!!ice musk.instagram olympiaanto .fbΟλυμπια Αντωνοπουλου

Anastacia's World είπε...

υπεροχο δωροο!!!!

Fotini Xanthopoulou είπε...

Θα ήθελα πολύ να δοκιμάσω το άρωμα μήλο! Φαίνονται όλα υπέροχα!

Αλκμήνη Πι. είπε...

Σε ευχαριστούμε πολύ! Θα με τρέλαινε το άρωμα μήλο! facebook: Alkmini Mini
Google Friend Connect: Αλκμήνη Πι.
Instagram: morbid_girl

Unknown είπε...

Τέλεια προϊόντα!!!